מומחים לדגמי יונדאי-קיה

רשת מוסכים מומחים

אוטו-פרו רשת מרכזי שרות aftermarket לרכבי יונדאי וקיה.

הרעיון בהקמת רשת שרות ארצית למכוניות aftermarket מתוצרת יונדאי וקיה נולד במקביל ליציאת משרד התחבורה למתווה של "מוסך מומחה".
במסמך עבודה רשמי של משרד התחבורה נכתב כי מוסך מומחה, יתמחה בשני יצרנים של רכב, להם ייתן שרות ברמה גבוהה על בסיס תוכנת דטה וציוד לאבחון תקלות. בהתאם לכך מתמחה רשת מרכזי השרות של אוטו פרו בשני יצרנים.

בשלב הראשון של בנית "אבני הדרך" עם כל מרכז שרות נבחנים הנושאים הבאים:

  1. שיפור הנראות  של מרכז השרות על כל מחלקותיו
  2. מתן יעוץ אירגוני למרכז השרות, הקמת מבנה ארגוני יעיל כאשר לכל מנהל יש את נושאי האחריות שלו.
  3. בניה או שיפור הקיים בנושא משטח העבודה (ריצפה וקירות) מחסן חלפים ממוחשב ומאויש, חדר המתנה על כל ציודו, ביגוד, סגל העובדים.
  4. מרכז קבלת לקוחות ע"י יועצי/צות שרות (בישיבה)
  5. חדרים למנהל המרכז ומנהלים נוספים לפי שיקול הדעת של הבעלים.

שרות

מרכזי השרות אשר ברשת אוטו-פרו מצוידים במחשבים ניידים אשר עליהם מותקנת מערכת מידע (Data) של כל אחד מיצרני הרכב, עם יתרון של יכולת שליטה מרחוק על ציוד הבדיקה ומתן פתרונות מהירים ומדויקים במטרה למתן שרות ברמה גבוהה ושהייה קצרה של הרכב במרכז השרות.
לכל מרכזי השרות ברשת אוטו-פרו יש מנהל טכני אשר נמצא אתם בקשר יום יומי (לפי הצורך) למתן פתרונות לתקלות אשר אובחנו במערך הדיאגנוסטיקה של מרכז השרות, למנהל הטכני יכולת למתן פתרון ע"י השתלטות מרחוק.
אין במערכת הטכנית של מרכזי השרות (לפי הנחיה של מנהל השרות של אוטו-פרו) מצב שבו עושים ניסוי ותהייה, הפתרון חייב להיות מדויק ומהיר.

חלקי חילוף

חלקי החילוף למכוניות יונדאי וקיה המסופקים ע"י מרכזי השרות ללקוחותיהם הנם חלקי חילוף מקוריים  Genuine Parts.
במידה והלקוח מבקש הצעת מחיר זולה יותר, ניתנת הצעה עם חלקי חילוף  OEM (שהם חלקים מקוריים אשר אריזת החלק היא ע"י יצרן החלק, שאינו יצרן הרכב. בחו"ל חלקי חילוף OEM נחשבים למקוריים).
מרכזי השרות ברשת אוטו-פרו קשורים האחד לשני דרך הפורטל האינטרנטי של הרשת, דבר אשר במסגרתו יכולים הם להיוועץ אחד עם השני למתן פתרון לבעיות מכל סוג שהוא.
מרכזי השרות מבצעים הזמנת חלפים דרך פורטל אוטו-פרו אשר מעביר את הזמנתם לספק
יש להם יכולת לתקשר עם מערכת הטכנית של אוטו-פרו בכל נושא שהוא
לקוחות יכולים להזמין הצעת מחיר או תור לטיפול דרך הפורטל
לקוחות יכולים ליצור קשר עם מרכז השרות או עם אוטו-פרו במקרה של מרכזי שרות המעוניינים להצטרף לרשת.