יועץ השירות שלך

188

יועץ/ת השירות שלך ברשת מוסכי אוטו פרו. מוסך הינו למעשה מפעל לתחזוקת מכוניות, המוסך כולל בעלי תפקידים שונים ועובדים רבים, על מנת להקל על הלקוח/ה את תהליכי מסירת הרכב לטיפול או תיקון תקלה, להתעדכן בהתקדמות העבודה ולקבל הסברים בלשון מובנת למי שאינם בעלי רקע טכני (וגם למי שכן...) המוסך מעסיק יועצי ויועצות שירות שתפקידם להיות הקשר שבין הלקוח והמוסך. אנא הכירו את תפקידי יועץ/ת השירות והתהליכים שתעברו איתם.(להקלת הכתיבה והקריאה נעשה שימוש בלשון זכר, יועצות השירות ויועצי השירות מבצעים את אותה העבודה...)המקום הראשון שפוגשים את יועץ השירות הינו בשיחה הטלפונית שבה הלקוח פונה למוסך בבקשה לתיאום תור לטיפול או תיקון תקלה. בד"כ יועץ השירות עונה תוך 3-5 צילצולים מציג את שם המוסך, שמו ותפקידו וישאל במה ניתן לעזור. עליך להעביר לו את מהות הבעייה שבגללה התקשרת, סוג הרכב שלך, ותקציר סימפטומים במקרה של תקלה. התאזר בסבלנות, זה השלב שבו יועץ השירות רושם את פרטיך, מהות הבעייה, יבדוק ביומן המוסך לפחות שני תאריכים פנויים שיכולים להתאים לך, יועץ השירות מחפש תמיד את התאריכים הקרובים ביותר אבל תוכל לבקש תאריכים אחרים הנוחים לך יותר. לעיתים תזומן לבדיקה ראשונית לוודא בדיוק אילו חלפים באמת נדרשים.לקראת מועד הפגישה במוסך יועץ השירות יצור אתך קשר טלפוני, הודעת טקסט או מייל כתזכורת לפגישה. במידה ואינך יכול להגיע במועד שנקבע ניתן לקבוע מועד אחר, עליך לזכור שאנשים נוספים ממתינים לטיפולים וביטול תור מאפשר למוסך להקדים תור של מישהו עם בעייה דחופה ממש כמו בשירותי רפואה. מוסכים מסויימים מפעילים שירות איסוף הרכב והחזרתו בתשלום (בד"כ בגרירה) בדוק מול יועץ השירות את העלות בהתאם למרחק הגרירה הנדרש. כמובן שעדיף להביא את הרכב למוסך בעצמך.עם הגעתך למוסך יקבל אותך יועץ השירות ויחל בתהליך פתיחת כרטיס העבודה, יוודא אימות פרטים במידה והנך לקוח ותיק וימלא פרטים מלאים במידה והנך לקוח חדש (לוקח קצת יותר זמן) וירשום בכרטיס העבודה את מהות העבודה הנדרשת, הערות שלך, דברים נוספים שאתה מעוניין לבדוק. זה בדיוק הזמן להציג את כל הבעיות אם ישנן ולקבל הצעת מחיר לתיקון שלהם. עליך לזכור שלא יבוצע כל תיקון ללא קבלת אישור ממך מעבר למה שתאשר במעמד רישום הרכב. לאחר מכן יועץ השירות יעבור אתך על כל מה שנרשם ויוודא שהבין את בקשותיך כהלכה. בשלב זה יועץ השירות ייגש אתך לרכב, יבצע רישום פגיעות, ילביש כיסויי מגן על המושב, גלגל ההגה ידית ההילוכים ושטיחון נייר. כמוכן יבצע בדיקה ראשונית לרכב ויבקש את חתימתך בתחתית כרטיס העבודה.יועץ השירות יספק לך הצעת מחיר לעבודות הנדרשות ויחד איתו תוכל להחליט מה חייבים לבצע ומה ניתן לדחות. (סדר עדיפות ביצוע) עליך לזכור שהצעת מחיר מקורבת ויכולה לעלות או לרדת ב 20% על פי חוק. עלות העבודה מבוססת על שעתוני עבודות או מדידת זמן אמת במכפלת מחיר שעת העבודה המוצהר של המוסך (רשום בשלט במשרד) זה אינו מחיר פיקס עקב דברים לא מתוכננים כגון חילוץ ברגים וטיפול בגורמים מסבכים שאינם חלק מקורי של הרכב. יועץ השירות גם יידע אותך במידה ונדרשים חלפים ספציפיים שאינם נמצאים דרך קבע במוסך והזמן הנדרש לזמנם למוסך.בשלב זה אתה נפרד מרכבך, הרכב יוכנס למוסך בהגיע תורו יחד עם כרטיס העבודה. במהלך היום תקבל עידכונים מיועץ השירות על התקדמות העבודה, סיומה או תקלות שהתגלו במהלך בדיקות בעלי המקצוע. בשלב זה ייתכן שתקבל שינוי בהצעת המחיר ויידרש אישורך לביצוע.כאשר הרכב מוכן, יועץ השירות יודיע לך על כך וכאשר תגיע למוסך יועץ השירות יעבר אתך על הפעולות שנעשו וכן תשובות לכל הבקשות וההערות שלך שנרשמו בכרטיס העבודה בעת קבלת הרכב. תרגיש חופשי לשאול שאלות  ולקבל תשובות מיועץ השירות זה בדיוק תפקידו.3-4 ימי עבודה יועץ השירות יתקשר לוודא שהכל בסדר ואת חוות דעתך על השירות של המוסך. הערותיך חשובות על מנת לאפשר למוסך לשפר את השירות שאתה מקבל.